BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Šiaulių laisvosios ekonominės zonos rinkodaros plėtra – II etapas

Nr. 01.2.1-LVPA-V-830-03-0002

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas UAB "Šiaulių laisvoji ekonominė zona"
Savivaldybė
Priemonė SmartParkas LT
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Projekto sąrašo numeris 01.2.1-LVPA-V-830-03

Palanki verslui aplinka yra vienas iš esminių veiksnių, lemiančių sumanios, žiniomis ir verslumu grindžiamos ekonomikos plėtrą. Laisvųjų ekonominių zonų (toliau – LEZ), pasižyminčių palankesnės investicinės aplinkos sukūrimu, steigimas yra vienas iš sprendimų, galinčių valstybei padėti sprendžiant užsienio investicijų pritraukimo klausimą. Dėl patrauklios geografinės padėties Šiauliai tapo pramonės centru. Siekiant skatinti užsienio investicijų pritraukimą į regioną, 1996 metais buvo įkurta Šiaulių laisvoji ekonominė zona (toliau – Šiaulių LEZ), kuri yra greta svarbiausių šalies transporto arterijų – valstybinės reikšmės magistralinio kelio Panevėžys–Šiauliai ir Šiaulių tarptautinio oro uosto.Problema, kuriai spręsti inicijuotas projektas – nepakankamas Šiaulių LEZ žinomumas, siekiant pritraukti naujus užsienio investuotojus į LEZ. Siekiant spręsti šią problemą, numatoma įgyvendinti rinkodaros priemones, skirtas Šiaulių LEZ žinomumui didinti ir įvaizdžiui tikslinėse užsienio šalyse gerinti. Projekto metu numatyta įgyvendinti reklamos socialiniuose tinkluose priemones, sukurti 2 Šiaulių LEZ pristatančius vaizdo klipus, tarptautinės informacinės reklaminėskampanijos (vaizdo klipų,kaičiosios reklamos kampanija)įgyvendinimas, įsigyti tarptautinių verslo konsultantų konsultacijų paslaugas, kurios padėtų didinti Šiaulių LEZ žinomumą ir pritraukti naujus užsienio investuotojus.Įgyvendintų rinkodaros priemonių dėka bus padidintas Šiaulių LEZ žinomumas tikslinėse užsienio šalyse. Išviešinus Šiaulių LEZ veiklą, infrastruktūrą bei privalumus, į Šiaulių LEZ bus pritraukti nauji MTEPI veiklas vykdantys investuotojai, kurie bus naudingi ne tik pareiškėjui, bet ir viso regiono mastu - per sukuriamas darbo vietas, sumokamus gyventojų pajamų, PVM ir kitus mokesčius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-12-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 640,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 99 994,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-05-31
Sutarties pasirašymo diena: 2020-04-15
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
101 700,00 86 445,00 50 170,00 42 644,50

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pritrauktos investicijos į MTEPI sritį pagal sumanios specializacijos kryptis Eur 1500000.00 0
2 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 15255.00 7525.00
3 Įgyvendintos pramonės parkų ir (ar) LEZ rinkodaros priemonės, kurios skirtos investuotojams, vykdantiems MTEPI veiklas, pritraukti Skaičius 2.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-05-13 08:04

Susiję įrašai