BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kryptingas vaikų mokymosi mokytis kompetencijų ugdymas taikant "Mąstymo įpročių" metodą

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0027

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Šiaulių lopšelis-darželis "Pasaka"
Savivaldybė Šiaulių miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Atsižvelgiant į tai, tiek Lietuvos, tiek Europos švietimo dokumentuose akcentuojama, kad gebėjimai ir parengtis mokytis yra viena svarbiausių šio meto kompetencijų, projekto tikslas, - sustiprinti vaikų mokymosi mokytis kompetencijos ugdymą, įdiegiant tarptautinį „Mąstymo įpročių“ mokymosi mokytis kompetencijos ugdymo metodą, kuris padėtų sąmoningai ir veiksmingai ugdyti vaikų mokymosi mokytis kompetenciją. Tikslo siekiama, įgyvendinant šiuos uždavinius: - įdiegti „Mąstymo įpročių“ ugdymo metodą kaip visą įstaigą apimantį požiūrį – mokymosi mokytis kultūrą, taikant metodiką kiekvienoje grupėje, ugdomojoje veikloje, nuolat reflektuojant bei nuolat mokantis darželių pedagogams; - parengti „Mąstymo įpročių“ metodikos diegimo mentorius po 2 kiekviename darželyje, kad jie galėtų konsultuoti ir padėti mokytis kitiems įstaigos pedagogams; - atnaujininti darželių ugdymo programas ir vertinimo gaires, kurios atlieptų „Mąstymo įpročių“ metodikos ir mokymosi mokytis kultūros diegimo realijas ir praktiką, bei kad programa taptų praktiniu įrankiu pedagogams planuojant ir vedant ugdomąsias; - parengti metodines „Mąstymo įpročių“ ugdymo metodines rekomendacijas, siekiant, kad naujai atėję pedagogai galėtų lengvai perimti metodikos diegimo principus ir būdus bei įsitrauktų į mokymosi mokytis kultūros diegimą projekto darželiuose. Siekiami rezultatai ir ugdymo turinio kokybės pokytis: - sustiprėjusi projektų darželių vaikų mokymosi mokytis kompetencija; - padidėjusi ugdymo turinio ir organizavimo kokybė (pedagogai galės konkrečiai konkrečiai įvardyti, kokiais būdais, kokiomis priemonėmis jie ugdo vaikų mokymosi mokytis kompetenciją, kokias veiklas organizuoja šiam tikslui; vaikai galės įvardyti, savo ugdymosi tikslus ir strategijas; - projekto darželiai įgiję naują kompetenciją, t.y. „Mąstymo įpročių“ metodikos mentorių kompetenciją, kas užtikrins „Mąstymo įpročių“ metodikos perdavimą, tęstinumą bei nuolatines refleksijas, ugdymo turinio kokybės nepertraukiamumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 85.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 838,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 481,23 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
116 876,05 114 538,52 71 144,24 69 848,58

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 73.00 76.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-06-12 07:56

Susiję įrašai