BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Inovatyvios vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemos sukūrimas: "Vertinimas mokymuisi"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0023

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Vilniaus lopšelis-darželis "Žemyna"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekto tikslas patobulinti ugdymo turinio ir organizavimo kokybę, skatinant didesnę vaikų pažangą, per inovatyvią vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemą bei ugdymo diferencijavimo tobulinimą. Identifikuotos trys pagrindinės problemos: 1. Vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimas yra pakankamai abstraktaus ir netikslaus (ad hoc) "prišokamojo" pobūdžio, nėra kokybiškos vieningos visiems darželių pedagogams vienodai suprantamos sistemos ir kriterijų. 2. Nėra kokybiškų parengtų vieningų visai ugdymo įstaigai nesudėtingų vaikų pažangos vertinimo įrankių. 3. Darželių vertinimo sistemos nėra pritaikytos konkrečioms ugdymo įstaigų programoms. 4. Ugdomųjų veiklų planavimas nepakankamai remiasi vaikų pažangos vertinimo rezultatais bei yra diferencijuojamos. Tikslo bus siekiama: (1) patobulinant ugdymo programas, siekiant, kad jos taptų įrankiais pedagogams ir sudarytų prielaidas sukurti vieningus ir veikiančius jos įgyvendinimo ir veiksmingumo pamatavimo įrankius kiekvienai kompetencijai matuoti; (2) sukuriant individualių vaikų pasiekimų vertinimo sistemą, vieningą ir ugdymo programas atitinkančią vertinimo metodiką bei vieningų ir paprastų naudoti vertinimo įrankių rinkinį; (3) įdarbinant antrąjį pedagogą, kuris dirbs du kartus per savaitę grupėje, kurio vienintelė funkcija bus atlikti nuolatinį ir sistemingą vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą; (4) diferencijuoti ugdymą ir ugdomąsias veiklas atsižvelgiant į skirtingus vaikų pasiekimų vertinimo rezultatus kiekvieną savaitę. Darželiuose bus sukurtos pedagogų grupės, kurios kartu su projekto konsultantu ir konsultuojančio darželio pedagogu patobulins ugdymo programas, pritaikys jau egzistuojančias vaikų pažangos ir pasiekimų įvertinimo sistemas, kiekviename darželyje įdarbinti pedagogai įgyvendins naują vaikų pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemą ir ugdymo diferencijavimą. Prognozuojama, kad įdiegus inovaciją bent du trečdaliai projekto darželius lankančių vaikų pasieks maksimalius kompetencijų įverčius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 87.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 822,88 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 466,42 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
111 948,36 109 709,39 62 629,66 61 762,25

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 46.00 49.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-06-19 07:56

Susiję įrašai