BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių ir ugdymo turinio diegimas ikimokyklinio ugdymo mokykloje

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0003

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Anykščių rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Anykščių raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Šiandieninėje visuomenėje dėl nuolat ir labai sparčiai kintančios informacijos žmogui beveik neįmanoma visko įsiminti, todėl jau mokykloje ypač svarbu išmokyti vaikus atsirinkti reikiamą informaciją ir ją pritaikyti. Suaugusiojo pareiga – išmokyti vaiką mąstyti, taip teigia veiksmingo mąstymo ir veiklos valdymo metodikos Apribojimų teorijos (angl. Theory of Constraints – TOC) idėjos. Apribojimų teoriją XX a. aštuntajame dešimtmetyje sukūrė Izraelio fizikas dr. Eliyahu M. Goldrattas, ieškodamas veiksmingų metodų vidiniams sudėtingų sistemų prieštaravimams spręsti. Ši teorija tapo viena populiariausių verslo pasaulyje. Nuo 1995 m. TOC teorijos idėjos pradėtos įgyvendinti švietimo sistemoje, kai Eliyahu M. Goldrattas įkūrė TOCfE (angl. Theory of Constraints of Education) – pasaulinę ne pelno siekiančią organizaciją. Nuo įkūrimo pradžios iki dabar TOCfE programos įgyvendintos daugiau nei 20 šalių. Milijonai mokinių ir tėvų naudoja TOCfE metodus ir pasiekia įspūdingų rezultatų. Lietuvoje ši teorija nėra gerai žinoma, o švietime ji, apskritai, nelabai girdėta. Nuo 2016 m. Anykščių švietimo pagalbos tarnyba surengė mokymus su lektore iš Olandijos ir taip paskleidė šią idėją Anykščių rajone. Anykščių Antano Vienuolio progimnazijos pedagogai, mokėsi papildomai, vyko stažuotis į Lenkijos privačias mokyklas, taikančias šią teoriją ir tapo pirmąja mokykla Lietuvoje, kuri naudoja TOCfe. Įvertinus sėkmę dirbant su pradinukais, ir siekiant ugdymo vientisumo ir nuoseklumo rajone, norime diegti šios teorijos įrankius ir priešmokykliniame ugdyme ir tikimės dar geresnio poveikio mokinių kritiniam mąstymui. Projekto poreikį iš dalies lėmė ir netenkinantis antrokų ir ketvirtokų aukštesniųjų mąstymo gebėjimų rodiklis (remiantis Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo duomenimis). Projekto tikslas – atnaujinti priešmokyklinio ikimokyklinio ugdymo turinį/programą pasitelkiant TOCfe (Apribojimų teorijos švietimui) metodologiją ir įrankius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 51.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai