BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių ir ugdymo turinio diegimas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0008

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas VšĮ "Trys bambliai"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekto tikslas - pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimą ir kokybę. Šio projekto metu būtų tobulinamas „Daugialypio intelekto teorija“ grįstas inovatyvus ugdymo modelis ir turinys, kurį tiesiogiai paveiks nuolatinės inovacijos ugdymo procese, garantuotas įsitraukimas į ikimokyklinio ugdymo(si) sistemos turinio gerinimą, tikslingas tėvų švietimas, puoselėjamas vaiko individualumas ir unikaliausi jo gebėjimai, nuolat tobulinamas ugdymo(si) procesas.H. Gardnerio daugialypio intelekto teorija teigia, kad kiekvienas žmogus yra unikalus savo gebėjimais, informacijos suvokimu, mąstymu – dviejų vienodų nėra. Tai susieta su konkrečiais kriterijais, apibūdinant ir išskiriant 8-9 intelektų spektrą: erdvinis, kalbinis, kinestetinis, loginis-matematinis, muzikinis, natūralistinis, socialinis, personalinis ir egzintencinis (aktualus vyresnio amžiaus vaikams nuo 6-7m.). Skirtingi žmonės turi skirtingas vyraujančių intelektų proporcijas. Tai lemia kiekvieno mūsų unikalumą. Projekto metu bus atnaujintas įstaigų naudojama ugdymo programa, personalas apmokintas dirbti pagal naują programą bei tam sukurta būtina materiali bazė. Efektyvesnis ugdymo(si) modelio turinys paveiktų apie 250 mūsų darželiuose ugdomų vaikų, apie 50 juos ugdančių mokytojų ir jų asistentų kompetencijas.Šio projekto metu būtų skiriama daugiau dėmesio ugdymo(si) modelio turinį atspindinčioms priemonėms, specializuotų erdvių kūrimui, inovatyviam mokytojų kompetencijų tobulinimui, individualumo išskyrimui, teigiamo požiūrio į savo darbą, savimonės skatinimui. Pasaulį keičia ne technologijos, o požiūris, todėl labai svarbu kūrybingumo atskleidimas, drąsus žvilgsnis į ateitį per kūrybą ir unikalių gebėjimų taikymą praktiškai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-22
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 75.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 65 049,67 Eur
Prašoma finansavimo suma: 63 651,91 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
65 049,67 63 651,91 61 879,62 60 960,29

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 18.00 0.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 3.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-06-19 07:56

Susiję įrašai