BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Auklėtojo padėjėja įtraukiajam ugdymui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0012

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Kauno miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Tarptautiniuose ir nacionaliniuose dokumentuose įtvirtintos nuostatos, dėl specialių ugdymo poreikio (SUP) turinčių vaikų įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo sistemos, sudarė sąlygas pereiti nuo segregacinio (atskyrimo) modelio (kuomet vaikai buvo ugdomi uždaro tipo specializuotose įstaigose) prie įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo, kuomet visi vaikai ugdomi kartu. Tačiau esama praktika ir šiuo metu įgyvendinamas įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo modelis dažnai susiduria su esamomis, daugeliui įstaigų būdingomis problemomis: nepakankamu darbuotojų skaičiumi grupėje; darbui su SUP vaikais nėra specialiai įrengtos erdvės; trūksta kvalifikuotų auklėtojų padėjėjų ir/ar kompetencijos bei žinių esamiems auklėtojų padėjėjams; dėl darbuotojų stygiaus nesudaromos galimybės išnaudoti įvairias, netradicines ugdymo aplinkas (tiek darželių teritorijose, tiek už jų ribos, išvykose ir pan.), į ugdymo procesą įtraukti kitus asmenis (savanorius, kūrybinius darbuotojus). Minėtų problemų pagrindu atrinktos susijusią veiklą planuojančios tobulinti ikimokyklinio ugdymo mokyklos: Kauno lopšelis-darželis „Saulutė“; Kauno lopšelis-darželis „Giliukas“; Kauno lopšelis-darželis ,,Žemyna“ ir Prienų rajono Išlaužo pagrindinė mokykla, remiantis Konsultuojančios mokyklos, Kauno lopšelio-darželio „Liepaitė“, patirtimi planuoja įgyvendinti bendrą projektą. Bendrai numatoma įdiegti inovatyvų dviejų auklėtojo padėjėjų ugdymo modelį kiekvienoje veiklą tobulinančioje įstaigoje. Įdiegtas modelis leistų užtikrinti, kad ugdymas būtų individualizuojamas, diferencijuojamas, siekiant, kad visavertį ugdymą gautų kiekvienas vaikas nepriklausomai nuo jo fizinės ir psichologinės raidos bei visapusiškai prisidėtų prie šių vaikų prigimtinės teisės ugdytis pagal jų poreikius ir galimybes, užtikrinant švietimo pagalbą ir tinkamą ugdymosi prieinamumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-23
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 93.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 94 061,58 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 180,34 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-21
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
94 061,57 92 180,33 68 774,55 67 829,05

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 39.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 39.00
3 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 4.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-06-12 07:56

Susiję įrašai