BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Sukurti produktai

1136 Viso įrašų
iki
Rodyti viską
Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Vidaus santechninių sistemų montavimo, priežiūros ir remonto neformaliojo profesinio mokymo programa skirta parengti specialistą,  gebantį dirbti statybos pramonėje, atlikti bendrąsias veiklas statybos objekte,  montuoti pastato vandentiekio ir nuotakyno vamzdynus,  montuoti pastato vandentiekio ir nuotakyno prietaisus,  montuoti pastato šildymo sistemos vamzdynus ir prietaisus, prižiūrėti ir remontuoti pastato vandentiekio, nuotekų ir šildymo sistemas ir prietaisus.

Programos tikslas. Parengti asmenį, gebantį savarankiškai vykdyti bendrąją veiklą statybos objekte, įrengti vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo sistemas, įrengti pastato šildymo sistemas ir atlikti jų priežiūrą ir remonto darbus.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Suteikti žinių apie saugų darbų atlikimą;
  2. Supažindinti su pastato vandentiekio ir nuotakyno sistemų ir prietaisų montavimui reikalingomis medžiagomis, įrankiais ir montavimo technologija;
  3. Supažindinti su pastato šildymo sistemos montavimui reikalingomis medžiagomis, įrankiais ir montavimo technologija;
  4. Supažindinti su pastato šildymo sistemos prietaisų montavimo technologija, medžiagomis ir įrankiais;
  5. Supažindinti su paviršinio šildymo sistemos montavimo medžiagomis, įrankiais ir montavimo technologija;
  6. Išmokyti parinkti reikalingas medžiagas ir įrankius;
  7. Išmokyti montuoti pastato vandentiekio ir nuotakyno vamzdynus ir prietaisus;
  8. Išmokyti montuoti pastato šildymo sistemos vamzdynus;
  9. Išmokyti montuoti pastato šildymo sistemos prietaisus;
  10. Išmokyti įrengti paviršinio šildymo sistemas;
  11. Išmokyti prižiūrėti ir remontuoti pastato vandentiekio, nuotekų ir šildymo sistemas ir prietaisus.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Montuoti pastato vandentiekio ir nuotakyno vamzdynus ir prietaisus.
  2. Montuoti pastato šildymo sistemos vamzdynus.
  3. Montuoti pastato šildymo sistemos prietaisus.
  4. Įrengti paviršinio šildymo sistemas.

Prižiūrėti ir remontuoti pastato vandentiekio, nuotekų ir šildymo sistemas ir prietaisus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Ši mokymo programa skirta ugdyti verslumą asmenims, įgijusiems keraminių dirbinių gamintojo arba keramiko profesiją bei įgyti kompiuterinės grafikos įgūdžių ir išmokti naudotis profesionalia vektorinės grafikos programa Corel Draw kuriant savo firminį stilių.

Mokymai suteiks galimybę susipažinti su gaminių pristatymu ir pardavimu, savo verslo kūrimo galimybėmis, firminio stiliaus kūrimu (t. y. firminio ženklo, firminio stiliaus elementų) ir pristatymu.

Programos tikslas. Ugdyti verslumo įgūdžius ir supažindinti su vektorinės grafikos programa CorelDraw.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su verslo kūrimo galimybėmis, pardavimo pagrindais, reklamos sklaidos priemonėmis, klientų aptarnavimo pagrindais;
  2. Suteikti pradinius įgūdžius dirbant su vektorinės grafikos programa CorelDraw;
  3. Supažindinti su firminio ženklo ir firminio stiliaus elementų kūrimu.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Parinkti veiklos formas, verslo steigimo procedūras.
  2. Priimti keramikos dirbinių užsakymus.
  3. Parinkti keramikos dirbinių  reklamos sklaidos priemones.
  4. Aptarnauti klientą.
  5. Komponuoti firminio stiliaus elementus.

Ruošti firminio stiliaus elementus leidybai.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programa skirta parengti programos dalyvį, gebantį atlikti skirtingas veido ir kūno odos priežiūros procedūras. Programos metu mokymo dalyviai gebės pritaikyti kosmetikos priemones, paaiškinti kosmetikos priemonių paskirtį sprendžiant veido ir kūno odos estetines problemas. Mokymai suteiks galimybę savarankiškai parengti trumpalaikius ir ilgalaikius veido bei kūno kosmetinės priežiūros planus atsižvelgiant į kliento estetinius poreikius bei atlikti procedūras, integruotis į intensyviai kintančias veido ir kūno priežiūros procedūrų tendencijas, šalies darbo rinką, organizuoti veido bei kūno procedūrų paslaugas klientams.

Programos tikslas. Ugdyti įgūdžius atlikti veido ir kūno priežiūros procedūras klientui pagal odos būklę, tipą bei kliento poreikius.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su veido ir kūno kosmetikos produktais, kurie parenkami pagal odos būklę ir poreikį.
  2. Suteikti pradinius įgūdžius atliekant veido ir kūno priežiūros procedūras.
  3. Supažindinti su veido ir kūno odos tipais bei parinkti bazinių kosmetikos procedūrų priežiūros priemones.

 

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Taikyti veido ir kūno priežiūrai kosmetikos priemones ir įrankius pagal odos tipą, būklę ir individualius bruožus, bei higienos reikalavimus.
  2. Atlikti veido odos priežiūros procedūras pagal protokolus.

Atlikti kūno odos priežiūros procedūras pagal protokolus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Daugėjant įvairios įrangos, galinčios kokybiškai fiksuoti vaizdus                                 (fotografuoti ar filmuoti), atsiranda tinkamo medžiagos pateikimo poreikis. Siekiama apdoroti vaizdą ir garsą šalinant nekokybiškas vietas, suvienodinti garso lygį ar pridėti atskirą takelį, sujungti kelias skirtingas vaizdo atkarpas. Sumontuota vaizdo medžiaga atrodo patraukliau, yra informatyvesnė bei tikslingiau perteikia norimą mintį.

Programa skirta  norintiems išmokti kurti vaizdo klipus. Mokymai suteiks galimybes įgyti bazines žinias, reikalingas vaizdo medžiagos redagavimui ir montavimui. Baigusieji mokymus žinos vaizdo klipo kūrimo ir montavimo principus, praktiškai gebės sukurti vaizdo klipus bei paruošti juos publikuoti, gebės įgytas žinias pritaikyti savo profesinėje veikloje.

Programos tikslas. Suteikti vaizdo klipo kūrimo teorijos žinių ir ugdyti praktinius įgūdžius. Ugdyti vaizdo klipo kūrimo ir redagavimo įgūdžius.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Atlikti vaizdo medžiagos redagavimą ir montavimą;
  2. Atlikti garso takelio redagavimą ir montavimą;
  3. Sukurti vaizdo klipą ir paruošti publikavimui.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Redaguoti vaizdo medžiagą.
  2. Montuoti vaizdo klipą.
  3. Redaguoti garso takelį.

Paruošti vaizdo klipą publikavimui.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasVšĮ Inovacijų agentūra

Pastaruoju metu globaliu ir šalies mastu kylantys iššūkiai lemia Lietuvos pramonės perėjimo prie neutralaus poveikio klimatui aktualumą. Reaguojant į globalius klimato kaitos ir aplinkosaugos iššūkius, Europos Są- junga įsipareigojo iki 2050 m. pasiekti povei- kio klimatui neutralumą bei siekia platesnio vandenilio iš atsinaujinančių išteklių energijos naudojimo pramonėje, kas galėtų būti itin svarbus žingsnis siekiant neutralaus Euro- pos poveikio klimatui. Pastaruoju laikotarpiu Lietuva susiduria su reikšmingais energetikos ir klimato srities iššūkiais: didele priklausomy- be nuo energijos importo ir energijos tiekimo saugumo užtikrinimo problema, išmetamo ŠESD kiekio mažinimu, siekiant ilgalaikių klima- to kaitos švelninimo tikslų, ir vis dar dominuo- jančiu iškastinio kuro naudojimu, palyginti su visais energetiniais ištekliais.

Vertinant vandenilio iš atsinaujinančių- jų išteklių energijos gamybos ir naudojimo pramonėje Lietuvoje potencialą ir galimybes, svarbūs yra keli veiksniai: esamas vandenilio naudojimo pramonėje Lietuvoje lygis ir gam- tinių dujų dalis bendroje Lietuvos pramonės sektoriaus kuro ir energijos sąnaudų struktū- roje. 2015-2021 m. vandenilio iš iškastinio kuro gamybos ir naudojimo pramonėje Lietuvoje apimtys siekė 260-320 tūkst. tonų per metus, o 75-80 proc. pramonėje Lietuvoje pagami- namo vandenilio buvo naudojama amonia- kui gaminti, 20-25 proc. – gaminti rafinuotus naftos produktus, ir apie 1 proc. – kitais tikslais. Todėl vandenilio iš atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo pramonėje Lietuvoje potencialas siejamas su ekonomi- nėmis veiklomis, kurias vykdant šiuo metu jau naudojamas vandenilis (rafinuotų naftos produktų gamyba ir amoniako gamyba), ir ekonominėmis veiklomis, kurių pramonių procesų metu reikalinga itin aukšta ir stabili temperatūra (stiklo gamyba, cemento ga- myba ir kt.).

Vandenilio iš iškastinio kuro pakeitimas vandeniliu iš atsinaujinančiųjų išteklių ener- gijos pramonėje Lietuvoje leistų prisidėti prie bendrųjų ES ir Lietuvos energetikos ir klimato kaitos tikslų įgyvendinimo: priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimo, išmetamo ŠESD kiekio mažinimo, ir atsinaujinančių išteklių energijos dalies energetikoje didinimo. Van- denilio iš atsinaujinančiųjų išteklių energijos gamyba ir naudojimas amoniako gamybos procesuose turėtų gerokai didesnę teigiamą įtaką šalies energetikos ir klimato srities tikslų įgyvendinimui, kadangi mažėtų importuoja- mų gamtinių dujų poreikis ir reikšmingai ma- žėtų išmetamo ŠESD kiekis. Be to, amoniakas, pagamintas iš vandenilio iš atsinaujinančiųjų išteklių energijos, galėtų būti naudojamas energijos kaupimui, kuomet reikia subalan- suoti Lietuvos energetikos sistemą. Trumpa- laikėje perspektyvoje (iki 2030 m.) vandenilio iš iškastinio kuro pakeitimas vandeniliu iš atsinaujinančiųjų išteklių energijos galėtų sukurti konkurencinį pranašumą pramonės įmonėms, konkuruojančioms regioniniu ar pasauliniu mastu.

Vandenilio iš iškastinio kuro pakeitimas vandeniliu iš atsinaujinančių išteklių energijos ar mažo anglies dioksido pėdsako vandeniliu pramonėje Lietuvoje galėtų būti spartesnis, skatinant pramonės įmones gaminti ir naudoti vandenilį iš atsinaujinančių išteklių energijos, neribojant vandenilio gamybai naudojamų atsinaujinančių išteklių šaltinių, vandenilio gamybos būdų ir technologijų bei skatinant pramonės įmones ir kitas suinteresuotas šalis kurti bendrą pramoninių ir kitų technologinių procesų metu išmeta- mo anglies dioksido surinkimo ir logistikos infrastruktūrą Lietuvoje. Rekomendacijos ir skatinimo priemonės turėtų būti vertinamos sistemiškai Lietuvos pramonės perėjimo prie neutralaus poveikio klimatui tikslų ir priemo- nių kontekste.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Užkandžiai ir desertai yra bene populiariausias siūlomas maistas, norint greitai numalšinti susirinkusiųjų alkį ir tikras išsigelbėjimas švenčių ar renginių metu. Be to, šventės ar renginio metu užkandžiai ir desertai atlieka ir socialinį vaidmenį – žmonės daug lengviau susipažįsta ir bendrauja užkandžiaudami.    

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa „Užkandžių ir desertų gaminimas“ padės mokymų dalyviams atrasti savo pomėgius, interesus ir   mėgstamą veiklą.

Mokymų metu dalyviai susipažins su tradicinėmis ir naujausiomis žaliavomis, technologijomis, jų panaudojimu ir pritaikymu. Praktinių užsiėmimų metu mokysis gaminti įvairius šiuolaikiškus bei tradicinius užkandžius ir desertus, estetiškai ir kūrybiškai dekoruoti ir patiekti pagamintus gaminius.

Mokymų dalyviai susipažins su virėjo specialybe - tai gali turėti įtakos ateityje renkantis profesiją ar darbinę veiklą, padėti prisitaikyti besikeičiančioje aplinkoje.

Programos tikslas. Pagaminti užkandžius ir desertus, tinkančius įvairioms progoms.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Išmanyti užkandžių ir desertų asortimentą, jų gaminimo technologiją;
  2. Mokėti gaminti įvairius užkandžius ir desertus;
  3. Patiekti pagamintus užkandžius ir desertus;
  4. Išmanyti užkandžių ir desertų kokybės reikalavimus, laikymo sąlygas ir realizavimo terminus.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Gaminti salotas, užkandžius, garnyrus ir šaltuosius patiekalus.

Gaminti ir patiekti desertus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Vienas gražiausių menų pasaulyje – tai yra floristikos menas. Jis yra nepaprastai arti gamtos, kadangi dirbama su gyvomis, džiovintomis arba visiškai šviežiomis gėlėmis. Mokėti kurti šventinę floristiką yra išskirtinis gebėjimas, kurio stokoja dauguma asmenų. Mokėti kurti šventinę atmosferą gėlių pagalba gali suteikti tiek darbo, tiek asmens tobulėjimo galimybę.

Programos tikslas.  Parengti asmenis, gebančius komponuoti šventinius floristikos gaminius, saugiai elgtis su naudojamais įrankiais, įgytas žinias panaudoti kasdieniniame gyvenime arba kuriant darbines galimybes.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Gebėti klasifikuoti augalus;
  2. Gebėti parinkti reikiamus įrankius gaminių gaminimui;
  3. Gebėti parinkti reikiamus komponentus;
  4. Kurti įvairias šventinės floristikos kompozicijas.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Parinkti augalus floristinėms kompozicijoms.
  2. Paruošti augalus komponuoti.
  3. Jungti augalines medžiagas.
  4. Komponuoti augalus su kitais daiktiniais objektais.

Kurti progines kompozicijas.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Suvenyrų inkrustavimo neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa skirta suteikti žinių ir gebėjimų asmeniui, kuris gebėtų savarankiškai projektuoti, inkrustuoti, gaminti, remontuoti suvenyrinį dirbinį. Asmuo, įgijęs suvenyrų inkrustavimo kompetencijų, galės dirbti suvenyrų dirbtuvėse, specializuotose parduotuvėse, kultūros ir meno centruose arba plėtoti privatų verslą.

Programos tikslas. Išmokti atlikti  suvenyrų inkrustavimą.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Susipažinti su medžio lukšto savybėmis.
  2. Gebėti pasirinkti įrankius.
  3. Išmokti derinti spalvas.
  4. Išmokti tinkamai priklijuoti.
  5. Išmokti naudotis elektrinėmis rankinėmis šlifavimo priemonėmis.
  6. Išmokti inkrustuoti suvenyrus.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Pasiruošti įrankius ir medžiagas suvenyrų inkrustavimui.

Inkrustuoti suvenyrus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Darbo rinkoje yra paklausūs įvairių maisto ruošimo sričių specialistai. Sušių gaminimo mokymo programa yra skirta suteikti žinių ir gebėjimų asmeniui, kuris gebėtų parinkti maisto produktus ir žaliavas, atlikti jų pirminį apdorojimą, gaminti nesudėtingos technologijos sušius, juos apipavidalinti, parinkti priedus ir  patiekti vartotojui.

Programos tikslas. Išmokti gaminti, apipavidalinti ir patiekti sušius.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Naudojantis technologine kortele, apskaičiuoti žaliavų kiekį;
  2. Pasiruošti darbo vietą, įrankius ir įrangą;
  3. Pasiruošti darbui reikalingas žaliavas ir produktus;
  4. Laikantis technologinių operacijų nuoseklumo, pagaminti ir patiekti sušius.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Paruošti ir tvarkyti darbo zoną.
  2. Parinkti ir apdoroti maisto produktus ir žaliavas sušių gamybai.

Gaminti, apipavidalinti ir patiekti sušius.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programa siekiama ugdyti darbo rinkai aktualias suaugusiųjų bendrąsias kompetencijas; plėtoti mokymosi visą gyvenimą paslaugas; suteikti programos dalyviams galimybę pakelti turimą kvalifikaciją ar įgyti naujas kompetencijas; skatinti  suaugusius mokytis naujų profesijų (konkrečiai siuvimo); kurti naujas darbo vietas Lietuvoje, kurti nedideles individualias įmones (siuvimo paslaugų); plėtoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo paslaugas formaliojo švietimo įstaigose.

Programos tikslas. Supažindinti su siuvėjo profesija ir jos teikiamomis galimybėmis.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti konstruoti, modeliuoti ir teisingai bei kokybiškai siūti suknelę.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Paruošti ir valdyti siuvimo technologiniuose procesuose naudojamą įrangą.

Pasiūti nesudėtingus gaminius (suknelę).

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Skaitmeninę Europos transformaciją skatina tokios sparčiai besivystančios technologijos kaip dirbtinis intelektas, robotika ir debesų kompiuterija. Skaitmeninimas veikia žmonių gyvenimą, mokymąsi ir darbą. COVID-19 pandemija parodė, kad skaitmeniniai įgūdžiai yra svarbūs tiek darbe, tiek žmonių santykiuose, taip pat atskleidė poreikį stiprinti skaitmeninį švietimą. Būtent todėl skaitmeninį raštingumą svarbu ugdyti visą gyvenimą. Skaitmeninis vaizdų apdorojimas – tai neatsiejama šiuolaikinio kompiuterizuoto pasaulio kūrimo dalis. Vienas iš profesionaliausių ir patogiausių skaitmeninio vaizdų apdorojimo įrankių yra Adobe PhotoShop grafinis paketas. Adobe PhotoShop programos naudojimas suteikia plačias galimybes projektuoti ir kurti vaizdų kompozicijas, leidžia išreikšti savo mintis skaitmeninių vaizdų apdorojimo priemonėmis. Suteikiami darbo su Adobe PhotoShop programa pradiniai įgūdžiai gali būti naudojami reklamos ir dizaino srities įmonių darbo veiklose ir tobulinami neformaliojo ir formaliojo švietimo mokymo programose.

Programos tikslas. Suteikti pradinių įgūdžių apdoroti skaitmeninius vaizdus specializuotoje kompiuterinėje programoje Adobe PhotoShop.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Atlikti pagrindines skaitmeninio vaizdo koregavimo operacijas;
  2. Parengti vaizdą spausdinimui ir atspausdinti;
  3. Rengti ir spausdinti vaizdų kompozicijas.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Koreguoti vaizdus.

Komponuoti vaizdus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programa siekiama ugdyti darbo rinkai aktualias suaugusiųjų bendrąsias kompetencijas; plėtoti mokymosi visą gyvenimą paslaugas; suteikti programos dalyviams galimybę pakelti turimą kvalifikaciją ar įgyti naujas kompetencijas; skatinti  suaugusius mokytis naujų profesijų (konkrečiai siuvimo); kurti naujas darbo vietas Lietuvoje, kurti nedideles individualias įmones(siuvimo paslaugų); plėtoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo paslaugas formaliojo švietimo įstaigose.

Programos tikslas. Supažindinti su siuvėjo profesija ir jos teikiamomis galimybėmis.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti konstruoti, modeliuoti ir teisingai bei kokybiškai siūti sijoną.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Paruošti ir valdyti siuvimo technologiniuose procesuose naudojamą įrangą.
  2. Pagal išmatuotą figūrą nubraižyti brėžinį ir paruošti lekalus sukirpimui.
  3. Apdoroti ir siūti sijono detales.

Atlikti juosmeninių drabužių baigiamąją apdailą.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Lietuvoje šiuo metu aktualu klimato atšilimo problemos. Vienas iš klimato atšilimo mažinimo būdų yra naudoti saulės elektrines. Šių darbų apimties didėjimą skatina įvairios Europos Sąjungos programos ir Lietuvos vyriausybės subsidijos. Saulės elektrinės plačiai naudojamos pramonėje ir buityje. Baigęs mokymo programą asmuo galės dirbti atsinaujinančių šaltinių įrangos gamybos, montavimo įmonėse, atsinaujinančius energijos šaltinius eksploatuojančiose įrangos ir objektų priežiūros bei pardavimo bendrovėse ir galės įsitvirtinti nuolat besikeičiančioje darbo rinkoje.

Programos tikslas. Parengti asmenį, gebantį savarankiškai,  saugiai montuoti saulės elektrines.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su fotovoltiniais moduliais ir inverteriais;
  2. Išmokyti saugiai dirbti;
  3. Supažindinti su montavimo darbams reikalingomis medžiagomis, įrankiais ir įranga;
  4. Išmokyti montuoti fotovoltinius modulius ir inverterius;
  5. Išmokyti montuoti ir pajungti fotovoltinių modulių ir inverterių elektros instaliaciją.
  6. Išmokyti montuoti fotovoltinių modulių žaibosaugos įrangą;
  7. Išmokyti montuoti potencialų suvienodinimo grandines;
  8. Išmokyti montuoti viršįtampių ribotuvus.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Saugiai atlikti fotovoltinių modulių ir inverterių montavimo darbus.
  2. Parinkti ir parengti fotovoltinių modulių ir inverterio montavimui reikalingas medžiagas, įrankius bei įrenginius.
  3. Montuoti fotovoltinius modulius ir inverterius.
  4. Montuoti ir pajungti fotovoltinių modulių ir inverterių elektros instaliaciją.
  5. Montuoti fotovoltinių modulių žaibosaugos įrangą.
  6. Montuoti potencialų suvienodinimo grandines.

Montuoti viršįtampių ribotuvus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Besikeičiančiame šiuolaikiniame pasaulyje floristikos tendencijos, sveikinimo ir gėlių kultūra keičiasi itin greitai. Kartu keičiasi ir žmonių, o ypač estetiką mėgstančių, požiūris į tai. Vis dažniau girdime apie minėtą gėlių ir sveikinimo kultūrą. Lietuvoje tai vis dar ne itin ryškus, bet jau sparčiai populiarėjantis terminas. Floristas yra menininkas, turintis gebėti tą kultūrą puoselėti ir pats nuolat tobulinti savo žinias. Tinkamai, taisyklingai sukomponuota proginė puokštė, priklausomai nuo gėlių įteikimo progos, kuria žmonių nuotaiką. Tinkamai paruoštas, kokybiškai dirbantis floristas gebės visa tai išpildyti, taip kurdamas ir puoselėdamas gėlių kultūrą ir įgyvendinantis šiuolaikinio kliento poreikį.

Programos tikslas. Paruošti teorinių ir praktinių žinių turintį asmenį, gebantį kokybiškai kurti progines, sveikinimo puokštes asmeninių ir šeimos švenčių progoms.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su floristo profesija, darbo įrankiais, medžiagomis.
  2. Paaiškinti skirtumus tarp skirtingų proginių puokščių rūšių (šeimos švenčių, asmeninių švenčių progoms.)
  3. Pateikti teorines žinias apie puokščių gaminimo taisykles, pagrindines technikas, augalų ir spalvų derinimą.
  4. Supažindinti su vyraujančiomis proginių puokščių tendencijomis.
  5. Išmokyti gaminti asmeninių ir šeimos švenčių proga sveikinti skirtas puokštes.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Tinkamai dirbti su floristo darbo įrankiais, medžiagomis bei skintais augalais.
  2. Atskirti skirtingų proginių puokščių rūšis bei pritaikyti tinkamą gaminimo techniką skirtingoms puokštėms.

Kurti progines (šeimos ir asmeninių progų) puokštes.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programos metu įgytos žinios bei praktiniai įgūdžiai naudingi fotografams, vizažistams, įvaizdžio ir plaukų stilistams, rūbų dizaineriams ir kitiems norintiems išmokti profesionaliai fotografuoti studijoje.

Sparčiai besivystančiame vizualios komunikacijos lauke programoje ugdomi techniniai ir kūrybiniai gebėjimai padės laisviau komunikuoti savo asmeninį, atstovaujamos kompanijos ar individualių klientų įvaizdį portretinėje fotografijoje. 

Programos tikslas. Ugdyti teorinius ir praktinius  portreto fotografijos studijoje įgūdžius, leidžiančius tikslingai naudotis fotografiniais įrankiais, fotografuojant vieno asmens, poros ir grupės portretus mados, verslo, socialinio portreto, meninio portreto žanruose.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Suteikti portreto fotografavimo studijoje teorijos žinių ir ugdyti praktinius įgūdžius.
  2. Išmokti dirbti ir tikslingai naudoti fotoaparatus bei studijos įrangą.
  3. Įgyti žinių apie skirtingus šviesos šaltinius ir tikslingo jų panaudojimo būdus.
  4. Įgyti žinių apie studijinės fotografijos istoriją, žymius fotografus ir jų kūrybinius sprendimus.
  5. Išmokti paruošti fotografinę kūrybinę portreto interpretaciją pasirenkant ir pritaikant socialinio, verslo, mados ar kūrybinio portreto žanrus.
  6. Paruošti fotografijas parodai, spaudai ar internetiniam viešinimo kanalams

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Valdyti skaitmeninius ir analoginius fotoaparatus, fotostudijos techniką.
  2. Tikslingai naudotis fotostudijos ir fotografinės įrangos, fotografinio vaizdo kūrimo  galimybėmis portretinėje fotografijoje.

Fotografuoti asmenis ir jų grupes studijoje.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Plaukų dizainas yra plaukų šukavimo menas sukurti laikinam įvaizdžiui. Tekstūros keitimas ar apimties suteikimas gali šukuoseną visiškai pakeisti. Šiuolaikiniai įrankiai – suktukai, elektrinės žnyplės, fenas, įvairūs šepečiai įgyvendina mūsų svajones, turėti bet kuriuo gyvenimo momentu tam tikrą plaukų faktūrą, apimtį. Minint istoriją, plaukų dizainas turėjo didelę reikšmę. Tik kai kurie žmonės nemėgsta keisti šukuosenos, tačiau daugumai yra labai svarbi stilių įvairovė, kurią galima išgauti (šukuojant plaukus įvairiomis sušukavimo technikomis) iš esamo kirpimo struktūros ir tekstūros. Šukuosena iš tiesų gali tapti net žmogaus charakteristikos vizitine kortele.

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa „Plaukų dizainas“ padės mokymų dalyviams atrasti savo pomėgius, interesus ir   mėgstamą veiklą.

Mokymo metu dalyviai susipažins su pagrindinėmis plaukų dizaino faktūros keitimo sferomis: šlapiu dizainu, karščiu formuojamu dizainu ir ilgų plaukų dizainu. Visos trys dizaino technikos yra labai  svarbios ir tarpusavyje susijusios. Išmoks teisingai formuoti lengvas ir nesudėtingas šukuosenas bei pritaikyti jas prie veido formų. Susipažins su kosmetinėmis medžiagomis, darbo įrankiais,  technologijomis, jų panaudojimu ir pritaikymu.

Programos turinys grindžiamas praktiniu mokymu. Dalyvis, sėkmingai atlikęs teorines ir praktines užduotis, įgis trumpalaikio plaukų sušukavimo kompetenciją.

Mokymų dalyviai susipažins su kirpėjo specialybe - tai gali turėti įtakos ateityje renkantis profesiją ar darbinę veiklą.

Programos tikslas. Suteikti žinias apie plaukų sušukavimo technikas bei jų pritaikymo galimybes.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

        1. Mokėti parinkti ir saugiai naudotis plaukų sušukavimo įrankiais, prietaisais ir medžiagomis.
        2. Išmanyti pagrindines šlapio, karšto ir ilgų plaukų dizaino formavimo technikas.
        3. 3. Gebėti šukuosenas pritaikyti prie veido ir galvos formų.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Atlikti trumpalaikį plaukų sušukavimą.
  2. Atlikti trumpalaikį plaukų garbanojimą ir tiesinimą.

Formuoti įvairias šukuosenas.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Ši mokymo programa skirta ugdyti kūrybiškumą, įgyti floristinio komponavimo įgūdžių ir išmokti dekoruoti namų interjerą floristinėmis kompozicijomis, panaudojant įvairias atlikimo technikas.

Mokymai suteiks galimybę pažinti augalus, floristines priemones ir medžiagas, įgyti floristinio interjero dizaino pagrindų komponuojant įvairius floristinio dizaino elementus, komponuoti kompozicijas, parenkant vietą interjere, derinant spalvas kompozicijose.

Programos tikslas. Ugdyti meninius įgūdžius ir supažindinti su floristinių kompozicijų komponavimo pagrindais interjere.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su floristinių kompozicijų komponavimo pagrindais;
  2. Suteikti pradinius įgūdžius dirbant su augalais, floristinėmis medžiagomis, įrankiais ir priemonėmis;
  3. Supažindinti su kompozicijos, spalvų derinimo ir  atlikimo technikų pagrindais.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Atlikti pasiruošimo darbus su augalais ir floristinėmis medžiagomis, pasirinkti ir paruošti augalus komponuoti.
  2. Komponuoti floristinio dizaino elementus.

Sukomponuoti floristines kompozicijas namų interjerui.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Asmuo, įsisavinęs medinių lauko dekoracijų gaminimo programą, galės gaminti medines lauko dekoracijas, dirbti medienos apdirbimo įmonėse arba steigti smulkųjį verslą,  dirbti kartu su grupe arba individualiai, taip  įsitraukdamas į darbo rinką.

Programos tikslas. Įvairiais staliaus darbo įrankiais ir įrenginiais pagaminti medines lauko dekoracijas pagal pateiktą eskizą, paveikslą ir brėžinį.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Žinoti ir laikytis darbo saugos reikalavimų;
  2. Paruošti, palaikyti ir sutvarkyti darbo vietą;
  3. Žinoti  medinių lauko dekoracijų gamybos technologiją;
  4. Pagaminti tiesmetrinius gaminius ir kitus medinius lauko dekoracijų elementus;
  5. Atlikti   tiesmetrinių gaminių ir kitų medinių lauko dekoracijų elementų apdailą; surinkti medinius lauko dekoracijų elementus.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Paruošti ir sutvarkyti medinių lauko dekoracijų gamintojo darbo vietą.

Gaminti  medinius lauko dekoracijų elementus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Lietuviškų tradicinių patiekalų gaminimo, pateikimo neformaliojo  suaugusiųjų švietimo programa skirta užtikrinti galimybes ne jaunesniems kaip 18 metų asmenims dalyvauti švietimo veikloje siekiant įgyti profesinių žinių, svarbių įsitraukimui į besikeičiančią darbo rinką, planuojant profesinę karjerą, aktyviam dalyvavimui bendruomeniniame gyvenime, taip pat siekiantiems gilinti  supratimą apie lietuviškos virtuvės kultūrinio paveldo  tradicinius patiekalus ir plėsti bendrąjį išsilavinimą.

Programos tikslas. Suteikti žinias ir gilinti supratimą apie lietuviškus tradicinius patiekalus. Suformuoti dalykinius gebėjimus, siekiant įsisavinti žinias ir jas taikyti praktinėje veikloje, gaminant bei pateikiant lietuviškus tradicinius patiekalus.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su  lietuviškos virtuvės kultūrinio paveldo  tradiciniais patiekalais.
  2. Suteikti žinias, reikalingas parenkant patiekalų gaminimui maisto produktus ir žaliavas, jų apdorojimo būdus.
  3. Suteikti žinias, reikalingas  parenkant patiekalų gaminimui  įrangą ir įrankius.
  4. Išmokyti pagaminti pagal receptūras ir technologijos korteles lietuviškus tradicinius patiekalus ir juos pateikti.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Parinkti maisto produktus ir žaliavas.
  2. Gaminti lietuviškus tradicinius nacionalinius  patiekalus.

Įvertinti lietuviškų tradicinių nacionalinių  patiekalų kokybę ir juos apipavidalinti.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programą „Lauko židinių įrengimas“  baigęs asmuo įgis būtinų žinių ir gebėjimų, reikalingų savarankiškai pastatyti nesudėtingos konstrukcijos lauko židinį.

Programos tikslas. Įgyti žinių ir gebėjimų savarankiškai pastatyti nesudėtingos konstrukcijos lauko židinį.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Susipažinti su lauko židinių konstrukcija.
  2. Nubraižyti norimo židinio brėžinį.
  3. Apskaičiuoti reikalingų medžiagų kiekį.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Parengti židinio projektą.
  2. Betonuoti židinio pamatą.
  3. Mūryti židinio vainiką ir židinio pakurą.
  4. Įrengti kaminą.

Atlikti židinio apdailą.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Tikslinga skatinti asmenų kompetencijas ir įgūdžius maisto gamybos srityje. Nuo maisto kokybės priklauso mūsų ir mūsų artimųjų sveikata. Besikeičiančioje aplinkoje keičiasi ir maisto gamybos technologijos, taikomos naujos technologijos, naudojama kt. gamybos įranga, kad išsaugoti kuo daugiau maistinių medžiagų gaminiuose, kad maistas teiktų organizmui ir energiją.  Programa skirta tobulinti maisto gamybos įgūdžius, išmanyti gastronomijos naujoves, gebėti taikyti gamybos procese naujoves, perteikti skonio vientisumą, toliau tobulėti, gaminant ir patiekiant įvairius patiekalus, interpretuoti ir derinti atskirų patiekalų sudedamųjų dalių dėmenis. Skleisti maisto gamybos naujoves ir galbūt įvairesnį asortimentą, taikyti estetinį patiekalų patiekimą kiekvieno aplinkoje.

Mokant pagal programą, bus naudojami praktinio darbo su įrenginiais ir įranga, instruktavimo, savarankiško darbo, paskaitų ir diskusijų metodai.

Kaip mokymo medžiaga bus naudojami paskaitų konspektai, naudojamos įrangos instrukcijos, kita literatūra ir vaizdinė medžiaga. Mokymas pagal programą bus vykdomas iš anksto suderinus su mokytoju pagal individualų grafiką.

Programos tikslas. Tobulinti ir lavinti asmenų  technologines kompetencijas maisto gamybos srityje.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Žinių ir supratimo įgijimas – supažindinti su tausojančiomis maisto gamybos naujovėmis ir plėtros tendencijomis Lietuvoje, populiarėjančiais patiekalais.
  2. Gebėjimų įgijimas – naudojantis įrenginiais, gaminti sveikatą tausojantį maistą, populiarėjantį maistą, gebėti jį estetiškai patiekti.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Tausoti sveikatą ir saugiai dirbti.
  2. Paruošti ir tvarkyti darbo zoną.
  3. Parinkti ir paruošti maisto produktus ir žaliavas.
  4. Atlikti žaliavų paruošimo technologines operacijas.

Gaminti užkandžius, padažus, sušius, patiekalus pagal sveikos mitybos tendencijas ir principus ir patiekti.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Šiandieniniame gyvenime kompiuterinis raštingumas ir socialinių tinklų valdymas – viena  iš svarbesnių kompetencijų. Jos reikalingos ne tik kasdieniam darbui, technologijų ir ypač socialinių tinklų valdymo galimybės atveria kelius verslui ar kitoms veikloms. Todėl ši mokymo programa skirta ugdyti supratimą apie socialinius tinklus, įgyti kompiuterinio raštingumo įgūdžių.

Mokymai suteiks grafinio dizaino pagrindų komponuojant įvairius grafinio dizaino elementus, formatuojant tekstą, parenkant šriftus, derinant spalvas, kuriant socialinių tinklų skelbimus.

Programos tikslas. Išanalizuoti valdymo principus ir gebėti valdyti socialinius tinklus naudojant kompiuterio techninę ir programinę įrangą, taikyti kompiuterinio raštingumo pagrindus.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Kūrybiškai atlikti tekstų kūrimo ir vizualizacijos pateikimą.
  2. Taikyti  „Facebook“, „Instagram“ ir „Google“ paketus.

 

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Maketuoti vizualinės reklamos produktus.
  2. Pritaikyti taikomąsias programas įvairiems vartotojų poreikiams.

Nustatyti užsakovo poreikius, derinti ir dokumentuoti vizualinės reklamos projektus.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Programa skirta ugdyti kūrybiškumo, pažinimo ir menines kompetencijas per interjero lėlių gamybą.

Interjero lėlių gamybos technologija nesunkiai įsisavinama ir kūrybiškai pritaikoma.

Šiais, masinės gamybos laikais, ypatingai vertinami rankų darbo kūriniai, kurie sukelia malonias emocijas.

Programos dalyviai sužinos, kaip įgyvendinti kūrybinę idėją nuo eskizo iki projekto įgyvendinimo, t. y. susipažins su interjero lėlių tipais, jų klasifikacija, mokės sukurti interjero lėlės eskizą, parinkti priemones ir medžiagas, gaminti tekstilinę interjero lėlę, pasiūti jai rūbus bei ją dekoruoti.

Įvairios meninės užduotys (komponavimo, koloristikos, eskizavimo) skatins dalyvius kūrybiškai mąstyti ir idėjas pateikti projekte - eskize, leis rinktis įvairius raiškos ir vaizdavimo būdus (eskizą, koliažą), teiks pasirinkimo galimybes įvairių gabumų dalyviams, leis bendrauti ir diskutuoti, pajusti pasitikėjimą savo jėgomis.

Interjero lėlių gamyba gali tapti tiek maloniu užsiėmimu, tiek ir pajamų šaltiniu (galima vykdyti individualią veiklą, dalyvauti mugėse, parodose, fotografuoti ir kelti į socialinius tinklus, prekiauti internetinėse rankų darbo gaminių prekybos platformose).

Programos tikslas. Skatinti dalyvių susidomėjimą tekstilinėmis interjero lėlėmis. Skatinti dalyvius pažinti savo polinkius, ugdyti meninį skonį, tenkinti dalyvių pažinimo, ugdymo ir saviraiškos poreikius. Mokėti vizualizuoti idėjas, naudojant koliažą (moodboard‘ą). Ugdyti savarankiškumą, verslumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą. Suprasti technologinius gamybos procesus. Parinkti priemones ir medžiagas numatytam rezultatui pasiekti.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Gebėti kūrybines idėjas išreikšti eskizuojant, kuriant koliažą (moodboard‘ą).
  2. Nebijoti ieškoti originalių kūrybinių sprendimų.
  3. Ugdyti savo kūrybinius gebėjimus.
  4. Suprasti tekstilinės interjero lėlės gamybos ir dekoravimo etapus.
  5. Gebėti planuoti darbo procesą.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Analizuoti pasaulio menininkų sukurtus interjero lėlių pavyzdžiu, aptarti interjero lėlių gamybos etapus.
  2. Rengti interjero lėlės eskizą įgyvendinant pasirinkto personažo idėją.
  3. Parinkti medžiagas ir įrankius interjero lėlės gamybai.
  4. Formuoti interjero lėlę.

Dekoruoti interjero lėlę.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Ši mokymo programa skirta ugdyti kūrybiškumą, įgyti kompiuterinės grafikos įgūdžių ir išmokti naudotis profesionalia vektorinės grafikos programa Corel Draw.

Mokymai suteiks galimybę tobulinti piešimo įgūdžius, suteiks grafinio dizaino pagrindų komponuojant įvairius grafinio dizaino elementus, formatuojant tekstą, parenkant šriftus, derinant spalvas, kuriant nedidelės apimties leidinį laikantis kompozicijos taisyklių.

Programos tikslas. Ugdyti meninius įgūdžius ir supažindinti su vektorinės grafikos programa CorelDraw.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Supažindinti su kompiuterinės grafikos taikymo sritimis;
  2. Suteikti pradinius įgūdžius dirbant su vektorinės grafikos programa CorelDraw;
  3. Supažindinti su kompozicijos, spalvų derinimo ir nedidelės apimties leidinių maketavimo pagrindais.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Atlikti grafinius darbus su Corel Draw pradedantiems.
  2. Komponuoti grafinio dizaino elementus.

Paruošti nedidelės apimties leidinio maketą.

Sukūrimo data2023-01-12
VykdytojasKvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras

Lietuvos statybų rinkoje jau įsigali pažangiausios technologijos, taip pat ir pastatų vidaus konstrukcijų įrengimas naudojant gipso kartono plokštes. Jos tapo beveik nepamainoma kai kurių darbų ir idėjų įgyvendinimo medžiaga. Gipso kartono plokščių naudojimas sąlygoja didesnę darbų spartą bei statybos sektoriaus augimą, todėl jos yra aktualios šiandien ir, kaip rodo tendencijos, bus paklausios ateityje.

Programos tikslas. Montuoti gipso kartono konstrukcijų sistemas.

Uždaviniai:

Programos uždaviniai:

  1. Gebėti apibūdinti gipso kartono plokščių montuotojo saugos ir sveikatos reikalavimus.
  2. Gebėti apibūdinti karkaso gipso kartono plokštėms montuoti profilius, detales, įrengimo technologiją.
  3. Sumontuoti karkasą gipso kartono plokščių tvirtinimui.
  4. Gebėti apibūdinti gipso kartono plokščių rūšis, montavimo technologiją.
  5. Tvirtinti gipso kartono plokštes prie karkaso.

Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos:

  1. Įrengti karkasą gipso kartono plokščių montavimo darbams.

Montuoti gipso kartono plokštes.