Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika

Naujienos

4 Viso įrašų
Nustatyti puslapyje rodomų įrašų skaičių
iki
Rodyti viską
Lietuvišką šokoladą „Chocolate Naive“ pamėgo net ir Mongolijoje
2019 m. kovo 28 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Su saldymedžiu ir apelsinais, tahini pasta, dumplainiais, bičių duonele, kefyru ar net baravykų skonio: nors sukurtas Lietuvoje, šis, netradicinio skonio šokoladas Lietuvoje beveik negyvena, o savo valgytojų ieško visame pasaulyje. Pasak šokolado verslo sumanytojo ir UAB „Mulate“ („Chocolate Naive“) įkūrėjo  Domanto Užpalio, lietuviškas gaminys savo vietą atrado net ir „keistose“ rinkose – Mongolijoje, Kinijoje, Singapūre. „Mūsų rinka yra visas pasaulis. Šokoladas keliauja į nemažai šalių – į JAV, visą Aziją ir Europą. Pagrindinė mūsų rinka yra JAV ir Japonija, plečiamės ir į Kiniją. Šiek tiek šokolado parduodame ir Lietuvoje“ – apie eksporto patirtį dalinasi D. Užpalis.

Kertinė eksporto taisyklė, arba kiek įmonės sėkmę gali lemti atsiliepimai
2018 m. lapkričio 29 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Kaip įmonei iš eksporto sandorio gauti maksimalią naudą ir palikti užsienio klientui teigiamą įspūdį, kuris sklistų iš lūpų į lūpas? Šios srities profesionalų teigimu svarbu galvoti ne tik apie klientus, bet ir apie patikimus partnerius, o, užmezgus ryšį, su jais elgtis sąžiningai. Net ir vienas sėkmingas eksporto projektas gali įmonei atnešti ilgalaikę naudą.

UAB „The Magic“ eksporto rezultatai matomi šiandien
2018 m. spalio 24 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Demonstracinė reklama tarptautinėse parodose – turbūt pats efektyviausias būdas būti pastebėtam. Tokio pobūdžio renginiuose susipina visi skatinamieji elementai: reklama, ryšiai su visuomene, pardavimo skatinimas bei asmeninis pardavimas. Įmonės, teikiančios šias paslaugas ir planuojančios jas taip pat ir eksportuoti, vis dažniau jaučia būtinybę pristatyti savo produkciją užsienio šalyse vykstančiose parodose.

Eksportuosite drąsiau, jei pasinaudosite keliais patarimais

Nors Lietuvos eksportas kasmet auga, o verslininkai vis drąsiau ieško naujų rinkų, finansų ekspertai mano, kad prekiauti su užsieniu galėtume gerokai aktyviau. Didžiosios Lietuvos įmonės jau seniai prekiauja su kitomis šalimis, o daugiausia neišnaudotų galimybių pastebima smulkaus ir vidutinio verslo segmente. Patarimais, kaip įveikti rizikas, susijusias su naujų partnerių paieška svetur, dalinasi didžiausios Baltijos šalyse nebankinio finansavimo įmonės „SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas, tarptautinės prekinio kredito draudimo įmonės „Coface“ direktorius Baltijos šalims Mantvydas Štareika, ir „Invegos“ (UAB „Investicijų ir verslo garantijos“) vadovas Kęstutis Motiejūnas.

Artimiausi renginiai

Sekite naujienas

RSS