BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

DIZAINO MISIJA – SPRĘSTI AKTUALIAS PROBLEMAS

2020 m. sausio 7 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra
Rodoma:

Dizaino mąstymas – daugeliui kūrėjų pažįstama ir sparčiai populiarėjanti sąvoka. Ši koncepcija dizainą pateikia ne kaip kūrybos išdavą, bet kaip konkretų egzistuojančių problemų sprendimo būdą. Dizaino, supaprastinančio kasdienius iššūkius, vystymu užsiima ir MARCH dizaino studija, 2012 m. įkurta dizainerio Martyno Kazimierėno ir Eglės Opeikienės.

Pagrindinis MARCH dizaino studijos siekis - kurti tokius daiktus, kurie neprisidėtų prie beprasmio vartojimo, nekenktų aplinkai, būtų išskirtinai funkcionalūs ir kokybiški. Kaip sako studijos įkūrėjai, MARCH nėra išradėjų komanda – studijoje daiktai nekuriami iš naujo, bet tobulinami, kad įgautų geriausią savo formą ir suteiktų daugiausiai naudos vartotojams.

„Dizainas keičia pasaulį ir keičia jį, manau, į gerą, nes daro mūsų aplinką gražesnę ir funkcionalesnę,“ – teigia dizaino studijos vadovė Eglė Opeikienė, pabrėždama dizaino misiją.

Siekiant sukurti inovatyvius dizaino produktus dizaino studija įgyvendino tris ES investicijų projektus pagal priemonę „Dizainas LT“.

Pirmuoju projektu „UAB "March design studio" gaminio - atšvaitinio aksesuaro naujo dizaino sukūrimas“ dizaino studija siekė išspręsti pėsčiųjų saugumo keliuose tamsiuoju paros metu problemą ir sukūrė tekstilinius krepšius-rankines su atšvaitiniu dekoru.

Kaip pastebi patys projekto įgyvendintojai, dažnai saugumą kelyje užtikrinančios atšvaitinės priemonės nedėvimos dėl nesuderinamumo su asmeniniu stiliumi ar  paprasčiausio užmaršumo. MARCH dizainerių tikslas buvo pasiūlyti vartotojams išskirtinį gaminio dizainą, atsižvelgiant į tikslinių vartotojų grupių amžių, lytį, kultūrinius bei ekonominius skirtumus, ir kaip įmanoma geriau išnaudoti technines galimybes maksimaliai padidinant pėsčiųjų matomumą.

„Modernios technologijos leidžia sukurti išskirtinius dizaino sprendimus mūsų gaminiui. Panaudojant specialios technologijos atšvaitinius dažus galima dengti didelį krepšio plotą, žymiai didesnį nei įprasti atšvaitai,“ – pabrėžia E. Opeikienė. Dizaino studijos vadovė atskleidžia, kad ir toliau planuoja vystyti atšvaitinių daiktų kolekciją, nes grožis ir saugumas – svarbus visiems, o dizainerių pagalba abu šiuos dalykus galima nesunkiai suderinti.

Kitu projektu – „UAB "March design studio" gaminio - inkilo naujo dizaino sukūrimas“ - MARCH komanda sukūrė naują dizainą inkilui, siekiant pritaikyti jį stilingam ir moderniam miesto gyventojui bei urbanizuotos vietos specifikai.

Miestuose pastebimas didelis natūralių buveinių paukščių perėjimui trūkumas, kurį siekiama kompensuoti statant inkilus, tačiau daugumos gamintojų siūlomi inkilai yra nemodernūs, atitolę nuo šiuolaikinio dizaino tendencijų. Taip dizaino studijos komandai kilo idėja pasiūlyti estetišką sprendimą, kuris be visų kitų privalumų dar ir dovanoja pirkėjui patirtį – konstrukcija atkeliauja nesurinkta, tad inkilas surenkamas paties žmogaus rankomis.

„Mūsų inkilas nesurenkamas fabrike, mes parduodame inkilą dalimis su unikaliu sprendimu lengvai jį surinkti pačiam. Mes suteikiame malonumą savo klientui atlikti paprastą ir smagų darbą pačiam savo rankomis,“ – akcentuoja dizaineris Martynas Kazimierėnas.

Pagal ES investicijų priemonę „Dizainas LT“ įgyvendintas ir dar vienas projektas – „UAB "March design studio" gaminio "laimės atviruko" ir pakuočių naujo dizaino sukūrimas“. Šiuo projektu buvo sukurtos naujos pakuotės kokybės atitikties sertifikatus įgavusiems atšvaitiniams gaminiams. Studijos vadovė E. Opeikienė aiškina, kad gaminių pakuotės buvo pakeistos siekiant iškomunikuoti produktų privalumus, kokybę ir naudą bei pateikti atšvaitinių gaminių naudojimo schemas. Pasak jos, tokiomis priemonėmis tikimasi didinti pasitikėjimą produktų kokybe ir auginti pardavimus ES šalyse, Šveicarijoje bei Norvegijoje.

Projekto metu taip pat buvo sukurtas „laimės atviruko“ dizainas, unikalus nežinios faktoriumi – nors atviruko funkcija, kaip ir kitų rinkoje esančių analogų – pramoginė, šis gaminys išsiskiria tuo, kad turinys paslėptas po apsauginiu sluoksniu, nutrinamu kaip loterijos bilietas. Tokiu būdu atviruko adresatui suteikiama unikali vartotojo patirtis, įtraukiant šį į pažinimo žaidimą.

Lietuvos verslo paramos agentūra, administruojanti ES investicijų priemonę „Dizainas LT“, kviečia sekti naujienas, nes jau visai netrukus bus paskelbtas naujas kvietimas teikti paraiškas gauti ES investicijas unikalių dizaino produktų kūrimui ir vystymui. Daugiau informacijos apie priemonę galite rasti čia.
 

Artimiausi renginiai

Buvęs Kitas
Rugsėjis 2020
Pr An Tr Ke Pe Še Se
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
19
20
21
23
24
25
26
27
28
29
30
01 02 03 04