BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Trenerių-sportininkų-tėvų ugdomoji sąveika kaip edukacinė sistema

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0083

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Lietuvos edukologijos universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

TRENERIŲ-SPORTININKŲ-TĖVŲ UGDOMOJI SĄVEIKA KAIP EDUKACINĖ SISTEMA SantraukaTreneriai, sportininkai ir tėvai, motyvuotai dalyvaudami vaikų sportinėje veikloje, sudaro veiksmingą edukacinę sistemą. Šią sistemą galima apibūdinti kaip tęstinį visų trijų sistemos dalyvių palankios sąveikos procesą. Tačiau paskutinių metų tyrimai rodo, kad tokia trimatė edukacinė sistema nepakankamai plėtojama, nepakankamai pozityvi, ji gali būti efektyvesnė, jei bus stiprinami tam tikri socialiniai aspektai: jei tėvai bus aktyviau pritraukiami dalyvauti vaikų sportinėje veikloje; vaikams nebus taikomas spaudimas sporte, o jie bus motyvuojami sportuoti kuriant psichologiškai palankią aplinką; jei treneriams bus suteikiama galimybė nuolat lavintis. Tyrimu siekiama analizuoti kaip ši sistema veikia, koks yra trenerių, sportininkų ir tėvų bendravimo, t. y. jų sąveikos, ugdomasis vaidmuo vaikų sportinėje veikloje.Projektui įgyvendinti keliamas tikslas - atskleisti trenerių-sportininkų-tėvų ugdomąją sąveiką sportinėje veikloje. Tikslui pasiekti numatyti keli tyrimo etapai: Pirma, atlikti aukšto tarptautinio lygio mokslinį tyrimą Lietuvoje ir JAV. Toks pasirinkimas atlikti tyrimą Lietuvoje ir JAV yra grindžiamas siekiant atskleisti ugdomąją sąveiką ne tik nacionliniu bet ir tarptautiniu lygmeniu, įvertinant ir kultūrinius skirtumus. Šiame tyrime numatyta atlikti atvejo studiją, taikant inovatyvią metodiką. Pasirinkta mišraus tyrimo strategija. Tyrimo procesas planuojamas taikant nuoseklųjį tiriamąjį tyrimo dizainą (angl. Mixed methods research, exploratory sequential design) (Creswell, 2011). Antra, atlikto tyrimo Lietuvoje pagrindu sukurti naują apklausos instrumentą, ir jį adaptuoti JAV. Trečia, tyrimo rezultatų pagrindu siekiama parašyti tris aukšto tarptautinio lygio mokslinius straipsnius ir publikuoti aukšto lygio moksliniuose žurnaluose. Toks tarptautinio lygio tyrimas yra naujas konceptas ne tik šalies, nacionaliniu, bet ir tarptautiniu lygmeniu taip pat.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-08-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 78.40
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 48 545,28 Eur
Prašoma finansavimo suma: 48 545,28 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-13
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
48 545,28 48 545,28 48 401,07 48 401,07

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas 1.00 1.00 1.00
2 Įgyvendinti MTEP projektai 1.00 1.00 1.00
3 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-03 07:46

Susiję įrašai