BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Studento mokslinės kompetencijos ugdymas, analizuojant efektyvių hidrogenizuoto amorfinio silicio (a-Si:H) Saulės elementų krūvio injekciją ir pernašą

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-16-0221

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-16

Įgyvendindami ES finansuojamos studentų mokslinės kompetencijos ugdymo per praktinę mokslinę veiklą programos tikslus, siekiame užtikrinti perspektyvių studentų - būsimųjų mokslininkų - ugdymą ir tobulinimą, be kurių neįmanomas tarptautinio mąsto tyrimų tęstinumas. Projektas įsilieja į Vilniaus universiteto Fizikos fakulteto Fotonikos ir nanotechnologijų instituto mūsų grupės vykdomas COST MP1307 ir COST MP1406 programas (žr.: http://www.cost.eu/COST_Actions/mpns/MP1307 ir http://www.cost.eu/COST_Actions/mpns/MP1406), taip pat bendradarbiavimą su Pietų Korėjos Medžiagų mokslo instituto (KIMS) mokslininkais (prof. Dong-Ho Kim). Tai reikalauja nuolat plėsti eksperimento galimybes bei užtikrinti mūsų, kaip partnerių, personalo kvalifikaciją.Pagrindinis tikslinės grupės projekto dalyvis studentas šiemet baigė trečiąjį kursą, pasižymėdamas išskirtiniu pažangumu – 9,83 balo. Jis įsiliejo į mūsų grupę jau antrame kurse, ir sukaupė nemenką mokslinę patirtį, tiek tobulindamas eksperimento įrangą, tiek savarankiškai atlikdamas eksperimentus. Jis pasižymėjo kaip nuovokus, savarankiškas ir išradingas fizikas eksperimentatorius, sugebantis kūrybiškai įgyvendinti jo dabartinį išsilavinimą ir lygį atitinkančius iškeltus uždavinius ir spręsti kylančias problemas. Jis yra vienos WOS žurnale priimtos publikacijos ir dviejų žodinių tarptautinių konferencijų pranešimų bendraautorius, taip pat savarankiškai parengė ir pristatė du du pranešimus studentų mokslinėse konferencijose. Atitinkamai suformuluoti ir projekto tikslai bei uždaviniai, įgalinsiantys studentą esmingai pagilinti mokslinę kvalifikaciją, atliekant kompleksinius mokslinius eksperimentus, tiriant fotoelektrinius ir krūvio judrio tyrimus a-Si Saulės elementų bandiniuose, selektyviai žadinant bandinius šviesa ir elektriniu lauku plačiame temperatūrų diapazone, atliekant rezultatų skaitmeninę analizę bei tinkinant automatizuotą eksperimento valdymą pagal vykdomų tarptautinio bendradarbiavimo projektų poreikius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-06-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-09-27) 91.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 816,33 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 816,33 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-11
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 816,33 2 816,33 1 408,16 1 408,16

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas 1.00 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-06-04 07:45

Susiję įrašai