BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Šiuolaikiniai įrenginiai algoritminio mąstymo ugdymui pagrindinėje mokykloje

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0066

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Programuotojų paklausa visame pasaulyje vis auga. Tačiau programuotojo kelią pasirenka mažai besimokančiųjų. Todėl reikia skatinti susidomėjimą IT bei šios srities žinių svarbos supratimą bendrojo ugdymo mokyklose. Tačiau svarbu yra didinti ne tik IT besirenkančiųjų skaičių, o ir sėkmingai baigiančiųjų skaičių. Programavimas yra sudėtingas intelektinis procesas, kuris turi būti besimokančiajam pateikiamas paprastai ir patraukliai, tokiu būdu sudominant besimokančiuosius. Siekiant išspręsti kokio pobūdžio problemas siūloma naudoti vieną iš konstrukcionizmo mokymo teorijos metodų - problemomis grįstą mokymąsi bei informatinio mąstymo (IM) teoriją. IM turi būti privalomas visose mokyklose, nes jis padeda susipažinti su programavimu ir paskatinti susidomėjimą informatikos mokslu bei sumaniai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis. Taigi mokymosi procesas pagerėja tobulinant sąlygas, kuriose besimokantieji galėtų konstruoti. Pasaulio objektų konstravimui puikiai tinka šiuolaikiniai ir išmanieji įrenginiai, o problemos formulavimui tinka šiuolaikiška išmaniųjų įrenginių panaudojimo gyvenime tematika (pvz., išmanieji namai, daiktų internetas). Taigi, siekiant programavimą padaryti patrauklų, mokymosi turinį reikia sudaryti atsižvelgus į paminėtų teorijų principus. Todėl stažuotės tyrimų tikslas – mokomosios medžiagos ciklo informatiniam mąstymui ugdyti sudarymas ir jo integravimo į pagrindinės mokyklos mokymosi turinį veiksmingumo tyrimas. Bus sprendžiamas mokomosios medžiagos IM ugdyti integravimas į mokymosi turinį efektyviam programavimo mokymuisi uždavinys. Jis bus įgyvendintas ilgalaikėmis veiklomis: bus sudarytas mokomosios medžiagos ciklas IM ugdyti, bei atliktas eksperimentinis mokomosios medžiagos ciklo IM ugdyti integravimo į pagrindinės mokyklos mokymosi turinį veiksmingumo tyrimas. Gauti rezultatai planuojami publikuoti moksliniuose straipsniuose, seminaruose bei metodinėje medžiagoje pristatant rezultatus nacionalinei ir tarptautinei auditorijai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-08-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 88.30
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 42 502,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 502,40 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-04
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
42 502,40 42 502,40 42 502,37 42 502,37

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendinti MTEP projektai 1.00 1.00 1.00
2 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00
3 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas 1.00 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-16 07:45

Susiję įrašai