BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Varėnos rajono savivaldybėje

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-11-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Varėnos rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Varėnos raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-11

Projekto „Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Varėnos rajono savivaldybėje“ tikslas – gerinti asmenų aptarnavimo Varėnos rajono savivaldybės viešojo valdymo institucijose kokybę ir didinti teikiamų paslaugų prieinamumą visuomenei. Projektas yra orientuotas į pasauline gerojo viešojo valdymo praktika pagrįstus Lietuvos Respublikos strateginiuose dokumentuose numatytus viešųjų paslaugų teikimo sistemos tobulinimo tikslus ir priemones. Projekto veiklos pasirinktos ir suplanuotos visapusiškai įvertinus dabartinės viešųjų paslaugų teikimo ir organizavimo sistemos būklę ir jos tobulinimo sąlygas Savivaldybėje: demografines ir geografines rajono charakteristikas, esminius paslaugų paklausos aspektus, nepakankamą paslaugų prieinamumą kaimiškosiose gyvenamosiose vietovėse, vidinių (Savivaldybės administracijos) ir tarpinstitucinių (su pavaldžiomis įstaigomis) procesų optimizavimo ir automatizavimo poreikį, veiklos ir procesų atitiktį norminiams dokumentams bei normatyviniams visuomenės poreikius atitinkančio gyventojų aptarnavimo principams. Projektu numatyta tobulinti ir plėsti konsultavimosi su paslaugų vartotojais mechanizmą, parengti Piliečių (paslaugų) chartiją, įtvirtinti dialogo su paslaugų vartotojais metu nustatytus teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės standartus. Įgyvendinant projektą didelė reikšmė bus teikiama asmenų aptarnavimo vieno langelio principu funkcionalumo užtikrinimui ir nuolatinio paslaugų kokybės, stebėsenos ir vertinimo sistemos sukūrimui, išplečiant vartotojų galimybes reikšti poreikius ir reikalavimus dėl teikiamų paslaugų. Siekiant padidinti paslaugų prieinamumą kaimiškosiose rajono gyvenvietėse, bus užtikrinamas bibliotekos, svarbiausių administracinių ir gretutinių paslaugų teikimas nuo seniūnijų centrų nutolosių gyvenviečių bendruomenėms, naudojant pagal nustatytą grafiką kursuosiančią paslaugų teikimui pritaikytą transporto priemonę.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-10-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-12-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 184 788,24 Eur
Prašoma finansavimo suma: 157 070,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-02-06
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-10-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
172 733,52 146 823,49 160 732,06 136 622,25

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 2.00 1.00 0.00
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones 2.00 1.00 1.00
3 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 36.00 38.00 119.00
4 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 1.00
5 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.20 0.17 0.19

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-15 07:46

Susiję įrašai