BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje ir Šiaulių miesto savivaldybės viešojoje bibliot

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-61-0005

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Šiaulių miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Šiaulių miesto
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-61

Projektas įgyvendinamas su partneriu Šiaulių miesto savivaldybės viešąja biblioteka.Projekto tikslas – padidinti Šiaulių miesto savivaldybės gyventojų patenkinimą Šiaulių miesto savivaldybės ir Šiaulių miesto savivaldybės viešosios bibliotekos teikiamomis administracinėmis bei viešosiomis paslaugomis ir asmenų aptarnavimu.Uždavinys – gerinti paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybę, tobulinant teikiamų administracinių ir viešųjų paslaugų procesus Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje bei Šiaulių miesto savivaldybės viešojoje bibliotekoje.Projekto įgyvendinimo metu planuojama diegti paslaugų ir aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, kurių dėka bus padidintas Šiaulių miesto savivaldybės gyventojų patenkinimas ŠMSA ir ŠMSVB teikiamomis administracinėmis bei viešosiomis paslaugomis.Projekto veiklos:1. ŠMSA teikiamų administracinių paslaugų procesų ir procedūrų tobulinimas taikant „vieno langelio“ principą;2. ŠMSA teikiamų socialinės paramos paslaugų planavimo, organizavimo ir teikimo procesų ir procedūrų analizė ir tobulinimas;3. ŠMSA teikiamų paslaugų, susijusių su verslo ir gyventojų ūkinės veiklos vykdymu, procesų ir procedūrų analizė ir tobulinimas;4. ŠMSA teikiamų miesto ūkio, civilinės saugos, viešosios tvarkos paslaugų teikimo ir valdymo procesų ir procedūrų analizė bei jų tobulinimas;5. ŠMSVB leidinių išdavimo/gražinimo paslaugų procesų analizė, vertinimas ir naujos leidinių išdavimo/gražinimo paslaugos sukūrimas;6. ŠMSA ir ŠMSVB darbuotojų kompetencijų stiprinimas;7. Vartotojų patenkinimo ŠMSA ir ŠMSVB teikiamomis administracinėmis bei viešosiomis paslaugomis ir asmenų aptarnavimu tyrimas.Sukurta ir sutvarkyta paslaugoms teikti būtiną infrastruktūrą, patobulinti administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo procesai įgalins darbuotojus teikti kokybiškesnes paslaugas gyventojams ir užtikrins didesnę aptarnavimo kokybę.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-02-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-04-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 600 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 510 000,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-05-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
600 000,00 510 000,00 108 015,99 91 813,59

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 0.00
2 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 36.00 80.00 0.00
3 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 2.00 2.00 0.00
4 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones 2.00 2.00 0.00
5 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.20 0.18 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-11 07:48

Susiję įrašai