BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Utenos rajono savivaldybėje, I etapas

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-91-0004

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Viešoji įstaiga Utenos verslo informacijos centras
Savivaldybė Utenos raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-91

Problema, kuriai spręsti inicijuotas projektas - gyventojų poreikių neatitinkanti šių trijų institucijų teikiamų viešųjų paslaugų verslui ir turizmo paslaugų teikimo ir gyventojų aptarnavimo kokybė.Siekiant pagerinti Utenos rajono savivaldybėje teikiamų konsultavimo ir informavimo paslaugų kokybę, numatyta atlikti viešųjų paslaugų verslui ir turizmo paslaugų planavimo, organizavimo ir teikimo procesų analizę, vertinimą, procesų bei stebėsenos tobulinimą. Taip pat suplanuota stiprinti savivaldybės viešojo valdymo institucijų darbuotojų kompetencijas, reikalingas gerinti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę.Projekto tikslinė grupė – Utenos rajono savivaldybės administracijos, Utenos verslo informacijos centro ir Utenos turizmo informacijos centro darbuotojai. Projekto netiesioginiai naudos gavėjai - Utenos rajono savivaldybės gyventojai ir turistai.Projekto nauda. Įgyvendinus numatytas priemones, padidės gyventojų patenkinimas Utenos savivaldybėje teikiamomis viešosiomis paslaugomis verslui, turizmo paslaugomis bei asmenų aptarnavimu. Bus parengtas ir įdiegtas viešųjų paslaugų verslui ir turizmo paslaugų kokybės ir asmenų aptarnavimo standartas, taip sudarant sąlygas efektyviau organizuoti šias paslaugas teikiančių institucijų darbą, tinkamai vykdyti numatytas funkcijas. Visa tai prisidės prie gyventojų aptarnavimo efektyvumo ir jų patenkinimo teikiamomis paslaugomis didinimo.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-02-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 116 702,76 Eur
Prašoma finansavimo suma: 99 165,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-26
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-06
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
116 373,51 98 844,35 110 338,66 93 718,52

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 36.00 15.00 19.00
2 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.20 0.51 0.51
3 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 2.00 3.00 3.00
4 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones 2.00 3.00 3.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-15 07:46

Susiję įrašai