BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Telšių rajono savivaldybėje

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-81-0004

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Telšių rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Telšių raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-81

Viešojo valdymo institucijos nėra pakankamai aktyvios tobulinant visuomenei teikiamas paslaugas, trūksta kompleksiškų, tarpusavyje gerai koordinuotų veiksmų, kuriais viešajame valdyme butų siekiama visuomenės poreikius atitinkančios paslaugų kokybės. Norint padidinti gyventojų pasitenkinimą Telšių rajono savivaldybės administracijos teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis socialinėmis paslaugomis bei asmenų aptarnavimu, būtina įgyvendinti paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones. Projekto įgyvendinimo metu numatyta optimizuoti vietos savivaldos institucijų vidaus procesus, įdiegiant pažangiausias kokybės vadybos sistemas, parengti ir socialines paslaugas teikiančių įstaigų veikloje naudoti susitarimus su gyventojais dėl įstaigose teikiamų paslaugų kokybės standartų bei sustiprinti darbuotojų kompetencijas, reikalingas pagerinti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei. Įgyvendinant projektą bus gerinama Telšių rajono savivaldybės administracijos veikla, jos struktūrinių padalinių – seniūnijų ir rajone esančių socialinių paslaugų įstaigų, kurios yra pavaldžios savivaldybei, susijusių su paslaugų ir asmenų aptarnavimu jas teikiant, kurios teikia gyventojams tokias pačias viešąsias socialines paslaugas, teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybė


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-04
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-01-25)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 403 373,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 342 867,05 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-05
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
238 430,03 202 665,52 133 717,70 113 660,04

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 36.00 60.00 0.00
2 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 0.00
3 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones 2.00 1.00 0.00
4 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 2.00 1.00 0.00
5 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.20 0.17 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-15 07:46

Susiję įrašai