Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Marijampolės savivaldybėje

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-41-0001

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Marijampolės savivaldybės administracija
Regionas Marijampolės
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-41

Marijampolės savivaldybėje". Projekto įgyvendinimo metu bus diegiamas kokybės vadybos metodas/sistema, kuri sudarys sąlygas viešajame sektoriuje diegti integruotas veiklos valdymo sistemas, padės susieti skirtingą veiklos informaciją, išryškinti veiklos kokybinį aspektą bei parinkti ir diegti pažangiausius veiklos tobulinimo sprendimus. Kaip reikalaujama finansavimo sąlygų apraše, buvo įvykdytas Marijampolės savivaldybės administracijos ir Marijampolės socialinės pagalbos centro teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės tyrimas. Tyrimą atliko Viešoji įstaiga "Projektų vadybos centras" (VšĮ "PVC"). Tyrimo metu buvo atliktas Marijampolės savivaldybės administracijos teikiamų socialinių paslaugų bei Marijampolės socialinės pagalbos centro teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės įvertinimas, t.y. atliktas vartotojų (visuomenės) patenkinimo paslaugomis ir aptarnavimu tyrimas, parengtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo tobulinimo rekomendacijos, parengtas paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės pokyčių planas.Vadovaujantis atlikto paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatais, Marijampolės savivaldybės administracijoje ir Marijampolės socialinės pagalbos centre bus diegiamas LEAN kokybės vadybos metodas. Šios sistemos diegimas sudarys sąlygas viešąsias paslaugas teikti greičiau, kokybiškiau, pigiau tuo pačiun išnaudojant mažiau specialistų energijos, t.y. mažesnėmis sąnaudomis bus kuriama didesnė vertė.Įgyvendinant projektą taip pat numatoma Marijampolės savivaldybės administracijos ir Marijampolės socialinės pagalbos centro darbuotojų žinių bei kompetencijų stiprinimas, kurios reikalingos diegiant naujus pažangius kokybės vadybosmetodus, siekiant pagerinti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-01-19
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-03-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 342 733,49 Eur
Prašoma finansavimo suma: 291 323,46 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-04-18
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
342 733,49 291 323,46 59 529,50 50 600,07

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 2.00 0.00
2 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 180.00 15.00 0.00
3 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.17 0.36 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-17 07:40

Susiję įrašai