Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kelmės rajono savivaldybėje

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-61-0004

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Kelmės rajono savivaldybės administracija
Regionas Kelmės raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-61

Kelmės rajono savivaldybė administracija susiduria su problema, kad gyventojams šiuo metu nėra aišku, kokios paslaugų kokybės gali tikėtis iš savivaldybės administracijos bei savivaldybės administracija neturi tinkamų priemonių kontroliuoti paslaugų kokybę. Taip pat Kelmės rajone, lyginant su kitais rajonais ir miestais, yra gana mažas gyventojų verslumo lygis. Esant mažai darbo vietų, daug gyventojų emigruoja į didžiuosius Lietuvos miestus ir į užsienio šalis. Norint sustabdyti emigraciją iš rajono, mažinti socialiai remtinų asmenų skaičių ir kelti bendrą rajono gyvenimo lygį yra būtina teikti geresnes ir kokybiškesnes paslaugas gyventojų verslumui skatinti, tai vėliau darys įtaką naujų darbo vietų steigimuisi, šeimyninio verslo kūrimui ir pan.Projekto tikslas - pagerinti Kelmės rajono savivaldybėje teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę.Projekto metu planuojam įgyventinti šias veiklas:- Savivaldybės administracijos veiklos procesų klientų aptarnavimo srityje optimizavimas ir kokybės vadybos sistemos įdiegimas.- Vieningos gyventojų aptarnavimo sistemos sukūrimas, įdiegimas, taikant vieno langelio principą ir darbuotojų apmokymas.- Teikiamų socialinių paslaugų organizavimo ir klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir optimizavimas bei darbuotojų apmokymas.- Kelmės turizmo ir informacijos centro klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir optimizavimas.Įgyvendinus numatytas veiklas ir priemones tikimasi, kad bus pagerinta savivaldybės administracijos bei jai pavaldžių socialines, komunalines ir kitas paslaugas teikiančių įstaigų teikiamų paslaugų kokybė ir klientų aptarnavimo procesas. Siekiant įvertinti projekto rezultatus, bus atliktas pakartotinis vartotojų patenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimas, kurio rezultatai atspindės įvykusius pokyčius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-02-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-04-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 370 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 314 500,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-05-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
362 494,63 308 120,44 306 692,70 262 162,46

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.17 0.18 0.00
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 3.00 0.00
3 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 180.00 40.00 0.00
4 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 1.00 3.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-17 07:40

Susiję įrašai