Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kauno miesto savivaldybėje (I dalis)

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-21-0001

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Kauno miesto savivaldybės administracija
Regionas Kauno miesto
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-21

Kauno miesto savivaldybės administracija ir Kauno miesto savivaldybės V. Kudirkos viešoji biblioteka šiuo metu teikia daugiau kaip 250 paslaugų fiziniams ir juridiniams asmenims įvairiose srityse. Nuo šių paslaugų suteikimo kokybės ir greičio priklauso miestiečių gyvenimo kokybė, verslo sąlygos mieste, asmenų pasitenkinimas ir pasitikėjimas Kauno miesto savivaldybės administracija bei visu viešuoju sektoriumi. Įgyvendinant projektą siekiama didinti visuomenės pasitenkinimą Kauno miesto savivaldybės administracijos ir Kauno m. sav. V. Kudirkos viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis ir asmenų aptarnavimu, Kauno miesto savivaldybėje įgyvendinant paslaugų teikimo ir/ar asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones. Projekto metu bus atliekami tyrimai, kurių metu siekiama išanalizuoti numatytų paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo funkcijų atlikimo procedūras (procesus) (tarpinstitucinius ir vidinius institucijos procesus) ir įvertinti poreikį jas optimizuoti (supaprastinti) ir (ar) pertvarkyti (iš esmės pakeisti) (t. y. atsisakyti besidubliuojančių, persidengiančių, pasikartojančių, perteklinių proceso veiksmų, vykdyti vieno langelio principo įgyvendinimui užtikrinti reikalingus veiksmus, pakeisti organizacinę paslaugos teikimo struktūrą ir pan.), siekiant sutrumpinti šių paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo procedūrų (procesų) laiką, sumažinti paslaugų gavėjų ir teikėjų patiriamus kaštus ir (ar) kitus paslaugų teikimo ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybės parametrus. Atsižvelgiant į tyrimų rezultatus bus gerinami procesai, kuriuos tikslinga gerinti taikant teisinio reglamentavimo pakeitimus bei rengiamos rekomendacijos dėl procesų, kuriuos tikslinga gerinti taikant Informacinių sistemų kūrimą, atnaujinimą, įsigijimą, įrangos įsigijimą ar atnaujinimą ir/ar kitomis priemonėmis.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-12
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-02-05)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 299 999,34 Eur
Prašoma finansavimo suma: 254 999,43 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
258 200,83 219 470,70 199 534,10 169 603,98

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis 0.17 0.17 0.00
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 2.00 0.00
3 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ 1.00 1.00 0.00
4 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas 180.00 30.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-17 07:40

Susiję įrašai