BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokyklų darbuotojų, koordinuojančių informacinių ir komunikacinių technologijų veiklą, kompetencijos tobulinimas

Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-02-0001

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Švietimo informacinių technologijų centras
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė UGDYMO TURINIO TOBULINIMAS IR NAUJŲ MOKYMO ORGANIZAVIMO FORMŲ KŪRIMAS IR DIEGIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.2.1-ESFA-V-726-02

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (toliau - IKT). Tačiau tinkami rezultatai pasiekiami ne visada, tai lemia organizacijos tinkamas pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo mokykloms naudoti skaitmeninę kompetenciją turinčių švietimo organizacijų metmenis („DigCompOrg“, https://ec.europa.eu/jrc/en/digcomporg/framework), siekiant įsivertinti ir tinkamai susiplanuoti IKT taikymą mokyklose. Šie metmenys atskleidžia poreikį kompetentingų mokyklų darbuotojų, diegiančių IKT institucijose. Dar 2000 metais IKT diegimo švietime strategijoje buvo konstatuota, kad mokyklose būtinai turi atsirasti darbuotojai (IKT koordinatoriai), koordinuojantys informacinių ir komunikacinių technologijų diegimą, efektyvų naudojimą. Tyrimų duomenys rodo, kad daugelyje mokyklų neformalūs IKT koordinatoriai yra (2012 m. tyrimo „Mokyklų tyrimas: informacinės ir komunikacinės technologijos švietime“ duomenimis, IKT koordinatoriaus neturi apie 400 mokyklų), tačiau nevyksta tokių darbuotojų kompetencijų tobulinimas (2015 m. EUN atlikto tyrimo „The school IT administrator“ duomenys). Šiuo projektu, siekiant efektyviau diegti IKT mokyklose, planuojama padėti mokyklos darbuotojams, koordinuojantiems IKT diegimą, tobulinti savo kompetencijas. Tuo tikslu planuojami du uždaviniai: parengti atitinkamų kompetencijų tobulinimui programą (modelį) bei organizuoti reikalingas kompetencijų tobulinimo veiklas. Veiklose planuojama parengti inovatyvią ir šiuolaikišką mokymo kurso medžiagą, adaptuojant „DigCompOrg“ metmenų įsivertinimo įrankį, bei organizuoti plataus masto (756 darbuotojai) mokymų programų įgyvendinimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-01-09
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-02-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 779 194,91 Eur
Prašoma finansavimo suma: 762 143,38 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-29
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
779 194,91 761 462,91 254 144,62 249 462,23

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 756.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-12 07:48

Susiję įrašai