BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Jūrų transporto sektoriaus kompetencijų centro plėtra,sukuriant Klaipėdos jūrų uosto daugiarūšio transporto terminalų ir platformų virtualius modelius

Nr. 01.2.2-CPVA-K-703-03-0027

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla
Savivaldybė
Priemonė KOMPETENCIJOS CENTRŲ IR INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ PERDAVIMO CENTRŲ VEIKLOS SKATINIMAS
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.2-CPVA-K-703-03

Sklandi Lietuvos jūrų uosto veikla, jos veiklos efektyvumas tiesiogiai priklauso nuo žmogiškųjų išteklių valdymo, krovos terminalų darbuotojų rengimo ir kvalifikacijos bei jos infrastruktūros tobulinimo efektyvumo. Darbuotojai privalo turėti teorinių ir praktinių žinių – jie turi gebėti įvertinti įvairaus pobūdžio pokyčius veikloje ir operatyviai koreguoti neatitiktis, siekiant išvengti neigiamų pasekmių visam uosto darbui. Viena iš Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos (LAJM) Jūrų uosto kompetencijų centro funkcijų yra užtikrinti ne tik aukštos kompetencijos mokslininkų subūrimą bendriems mokslo projektams, bet ir užtikrinti inovatyvių sprendimų diegimą. Projekto tikslas: skatinti LAJM ir KU (Klaipėdos universitetas) kompetencijos centrų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų, turinčių komercinį potencialą, vykdymą. Jūrų uosto kompetencijų centras, tai centras, kuriame veikia jūrų transporto sektoriaus specialistai (aukštos kvalifikacijos jūrininkai, laivavedžiai ar laivų mechanikai), jūrininkų rengimo specialistai ir jūrų inžinerijos, jūrų technologijų, aplinkos inžinerijos, transporto logistikos bei kitų susijusių sričių mokslininkai. Jų veikos rezultatų reikia jau šiandiena, tai ir tolesnis uosto vystymas ir suskystintų dujų terminalo operatoriaus vaidmens perėmimas ir giliavandenio uosto statyba. Tuo tarpu, nei LAJM, nei KU neturi ekspertų, galinčių savarankiškai įvertinti kitų šalių siūlomus sprendimus, kuriuos įdiegus didėtų uosto darbo efektyvumas, gerėtų teikiamų paslaugų kokybė, atsivertų tarptautinio bendradarbiavimo galimybės. Projekto metu bus sukurti du unikalūs produktai: - Klaipėdos jūrų uosto virtualaus modelio prototipas; - Jūrų uosto krovos ir krovinio judėjimo sistemos simuliatoriaus prototipas. Projektas atitinka Sumanios specializacijos 3.5.2 prioriteto 21.4 p. įvardintą teminį specifiškumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-10-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-03-06)
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 993 578,33 Eur
Prašoma finansavimo suma: 893 503,39 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai