Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Globalių leidėjų poveikis lokalioms žiniasklaidos ekosistemoms: prielaidos visuomenės informavimo politikos inovacijoms mažose Baltijos šalių rinkose

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0028

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Regionas Kauno miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Šiuolaikinės lokalios medijų ekosistemos patiria intensyvią transformaciją. Vienas esminių, tačiau dar nepakankamai išanalizuotų transformacijos veiksnių – tai globalių leidėjų („Google“, „Facebook“, „Twitter" ir „Youtube“) poveikis. Modernios ir hierarchiškos, masinei komunikacijai skirtos žiniasklaidos organizacijos – informacijos gamybos centrai – plokštėja, jų veiklos pabyra tinkliniuose ir vis mažiau pavaldžiuose centrams žurnalistikos startuoliuose. Sykiu kyla iššūkių lokaliai visuomenės informavimo kokybei – lengviau įsitvirtina klaidingas žinias (angl. fake news) skleidžiantys komunikatoriai. Globaliu mastu tarpininkaujančios medijos yra menkai atskaitingos vietos reguliuotojams, dar mažiau paiso savireguliacijos bendruomenių pastangų. Tai tampa iššūkiu visuomenės informavimo politikai (toliau - VIP).Šio projekto tikslas - atskleisti globalių leidėjų poveikį lokaliems komunikacijos tarpininkams Baltijos šalių žiniasklaidos ekosistemose įvertinant esamas VIP priemones inovacijų poreikio aspektu. Baltijos šalių medijų ekosistemos – nedidelės medijų rinkos, kurios šiuo požiūriu dar nebuvo tyrinėtos nepaisant to, kad laikomos dinamiškais medijų inovacijų ir startuolių centrais Europoje.Tyrimo teorinė prieiga grindžiama komunikacijos politinės ekonomijos ir tinklo visuomenės teorinėmis prieigomis. Projekto metu atliekamas tyrimas interviuojant daugiau kaip 80 už plėtrą atsakingų asmenų ir žurnalistų internete įsitvirtinusiose redakcijose Baltijos šalyse, VIP formuotojų nacionaliniu ir Europos regiono mastu bei globalių leidėjų atstovų; tiriant galiojančius VIP dokumentus regioniniu Europos, nacionaliniu ir įmonių lygiu. Projekto rezultatai – 4 publikacijos aukšto lygio tarptautiniuose mokslo žurnaluose, 4 pranešimai tarptautinėse mokslinėse konferencijose. 6 viešos paskaitos ir pasisakymai praktinėse konferencijose. 2 VIP inovacijų rekomendacijų dokumentai (angl. policy paper), tarpinė bei galutinė projekto ataskaitos.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-04
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-08-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 80.30
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 42 502,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 502,40 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-28
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-29
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
42 502,40 42 502,40 42 502,37 42 502,37

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendinti MTEP projektai 1.00 1.00 0.00
2 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas 7.00 1.00 1.00
3 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai 2.00 1.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-17 07:40

Susiję įrašai