BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Asmens profesinio tapatumo konstravimas socialinėse medijose (Professional-Identity-LT)

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0079

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Projekto tikslas – nustatyti, kaip save reguliuojantys socialines medijas įvaldę gimnazijų moksleiviai, universiteto studentai ir dėstytojai, suaugę dirbantieji konstruoja savo profesinį tapatumą. Atliekamas kokybinis bei kiekybinis tyrimas. Tyrime naudojami interviu, sutelktų grupių, kiekybinės apklausos raštu bei socialinių medijų duomenys. Duomenų analizei naudojama Vaizdo grindžiamoji teorija ir statistiniai duomenų analizės metodai. Laukiami rezultatai: gauti mokslo duomenys apie profesinio tapatumo konstravimo socialinėse medijose procesus skirtinguose suaugusio asmens profesinės karjeros tarpsniais, gautos naujos mokslo žinios apie save reguliuojančio suaugusio asmens profesinį tapatumą bei jo formavimą/si socialinėse medijose, gautos ir paskleistos edukologijos mokslininkams aktualios naujos žinios apie gimnazijos moksleivių, universitetų studentų bei dėstytojų bei nešvietimo sektoriuję dirbančių suaugusiųjų profesinį tapatumą, įsisavinti bei išbandyti inovatyvūs socialinių tyrimų metodai bei pasiektas aktyvesnis dalyvavimas tarptautiniuose mokslo bendradarbiavimo tinkluose. Be tarpinių bei baigiamosios mokslinio tyrimo ataskaitos, tyrimo rezultatai bus skelbiami 2 tarptautinėse mokslinėse konferencijose, 3 mokslo straipsniuose bei 1 tarptautinėje monografijoje. Vykdant rezultatų sklaidą, numatyta dalyvauti 2 tarptautinėse mokslinėse konferencijose. „Conference of the European Society for the Study of Symbolic Interaction“ planuojama dalyvauti, atlikus kokybinį tyrimą pirmų tyrimo metų pabaigoje. Tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Conference on Education and New Learning Technologies“ numatoma dalyvauti atlikus kiekybinį tyrimą (antrų tyrimo metų viduryje). Projekte numatytos trys stažuotės į užsienio universitetus tyrimo fenomeno turinio žinių ir mokslo tyrimų metodologijos kompetencijų plėtrai: Kassel universitete Vokietijoje, Lodzės universitete Lenkijoje bei Lancaster universitete, Anglijoje. Simbolių skaičius – 1.943


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-08-18)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 76.60
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 42 477,12 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 477,12 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-01
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
42 477,12 42 477,12 42 477,09 42 477,09

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas 1.00 1.00 1.00
2 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00
3 Įgyvendinti MTEP projektai 1.00 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-16 07:45

Susiję įrašai